Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Pokud Vám produkt v bytě či kuchyni nesedl, vypadal na fotce možná trošku jinak než ve skutečnosti, nebo jste se jen jednoduše rozhodli zboží vrátit nebo vyměnit, máte podle zákona právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží.
Pro naše zákazníky jsme se rozhodli udělat něco víc: nabídnout možnost vrácení nebo výměny zboží až do 100 dnů. Vrátit můžete produkty, který nebyly používány a nejsou poškozeny!
Vrácení zboží ve 3 krocích:
1. Vytiskněte a vyplňte formulář na vrácení zboží
2. Zabalte zboží, které vracíte.
Zboží, které chcete vrátit dobře zabalte, použít můžete i původní obal. Do balíku vložte vytištěn formulář na vrácení.
3. Odešlete balík jedním ze způsobů:
- Jednoduše přes pobočku Zásilkovny (poplatek 79Kč)
Balík předejte na pobočce Zásilkovny a personálu nahlaste kód: 92894479. Personál nalepí štítek a vydá Vám potvrzení o jeho přijetí. Tato služba je zpoplatněna částkou 79Kč a využitím této služby automaticky souhlasíte s tím, že Vám bude tato částka odečtena od sumy na vrácení peněz za zboží.Kompletní seznam poboček Zásilkoven najdete na na https://www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Českou poštou (na vlastní náklady)
Zboží můžete poslat na vlastní náklady na naši adresu:
PEKNUO – ELBEZA
P.O.Box 15
756 12 Horní Lideč.
Zboží neposílejte na dobírku. Na uvedenou adresu není možné zaslat zásilku jiným dopravcem jako Českou poštou.
- Jinou dopravou (na vlastní náklady)
Můžete vrátit zboží i prostřednictvím nějakého jiného dopravce. Po vyplnění formuláře pro vrácení zboží zabalte a odešlete ho na vlastní náklady na adresu:
PEKNUO – ELBEZA
J.Kráľa 1269/44 (budova tlačiarne ASSA)
02001 Púchov
Zboží neposílejte na dobírku.
O přijetí zboží a vybavení Vašeho požadavku Vás budeme informovat e-mailem.
Důležité upozornění
- Zboží vráceno nad rámec zákonné lhůty (14 dní) nesmí být nošeno nebo poškozené. Je třeba doručit ho v originálním balení
Vrácení peněz
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Nebude to však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naši adresu a následné kontrole vrácených položek.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Využijte prosím postup stejný jako při vrácení zboží výše. Ve formuláři na vrácení zboží však vyplňte možnost výměna zboží. V případě, že cena zaměňována produktu bude vyšší, cenový rozdíl Vám naúčtujeme v dobírce. V případě nižší ceny Vám cenový rozdíl vrátíme na účet.
Něco není jasné? Neváhejte nás kontaktovat
Reklamace
I když je naší snahou nabízet jen kvalitní a originální zboží od světových společností, pokazit se samozřejmě může cokoliv. Navzdory tomu, že procento reklamací je nízké, je naší snahou vyřešit všechny reklamace co nejrychleji (většinou do několika dnů). V případě, že reklamované zboží musíme poslat výrobci (resp. dodavateli), reklamační lhůta může být delší (max. 30 dnů ode dne doručení zboží).
Záruku na zboží máte u nás stejnou jako v kamenném obchodu. Záruka začíná plynout dnem převzetí zboží kupujícím. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců.
V případě reklamace vás prosíme o zaslání zboží, spolu s popisem reklamované vady, na naši adresu:
PEKNUO - ELBEZA
P.O.BOX 15
756 12 Horní Lideč
Zboží, prosím, dobře zabalte, aby se při přepravě ještě víc nepoškodilo. Neposílejte na dobírku.
Na jaké případy se reklamace vztahují?
Prodávající odpovídá za chyby, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Reklamace se nevztahují na případy:
- pokud chyba vznikla nesprávným používáním, resp., které je v rozporu s návodem na použití
- pokud chyba vznikla mechanickým poškozením (zlomení, rozbití, poškrábání, roztržení, apod.)
- pokud chyba vznikla v důsledku živelné pohromy
Všechny reklamace jsou vybavovány podle platných právních předpisů České republiky. Reklamační konání je povinný prodávající ukončit nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.